15 Mart 2016 Salı

Rimmel London Wonder'full Wake Me Up Salatalık Özlü Rimel | Mervia's World

Rimmel London markasını gerçekten çok seviyorum. 💟 Hem fiyatları çok uygun hem de bazı ürünleri gerçekten çok başarılı. Neredeyse bütün ürünlerini denedim. Zamanla hepsini paylaşacağım.

Bugün Rimmel London'un Wonder'full Wake Me Up Salatalık Özlü rimeliyle ilgili görüşlerimi yazmak istiyorum. 👇


Bu ürünün vaadettiği şey: güne enerji dolu, uyanık ve doğal bakışlarla başlamak. Evet, ürün vaadettiklerini gerçekleştiriyor. Peki nasıl?



✔İçeriğindeki vitaminler ve salatalık özleri kirpikleri gün boyunca nemli tutuyor. ✔Sürüşü çok kolay, fırça kirpiklerinizden yağ gibi kayıyor ve tek tek ayırıyor. ✔Yapısı diğer ürünler gibi yoğun değil daha kremsi, bu yüzden saatlerce kalkık ve kıvrık duracak kirpikler beklemeyin. ✔Simsiyah kirpikler için başarılı. ✔Kirpikler gün boyu yumuşak ve bakım yapmış gibi kalıyor. ✔Bu rimel gerçekten salatalık kokuyor ama merak etmeyin öyle rahatsız edici değil:)

     Ürünü beğenmeniz beklentinizle ve kirpik yapınızla alakalı. Benim beklentimi karşıladı mı? Hayır! Çünkü benim kirpiklerim orta uzunlukta olduğu için ben kirpiklerimi uzatan ve hacim veren rimeller kullanmayı tercih ediyorum. Eğer sizin kirpikleriniz zaten uzunsa, beklentiniz sadece doğal, taze, canlı, simsiyah ve bakımlı kirpiklerse bu ürünü tercih edebilirsiniz. Bu rimelin vaadettiği de zaten bu!

   Güzel kalın.. 🙋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder