17 Mart 2016 Perşembe

Arası Dolgulu Omlet | Mervia's World

Kahvaltının olmazsa olmazı güzel bir omlettir. Bu tarif, benim güzel omlet yapmamda dönüm noktası oldu. 🎀
       Eşim öğle yemeğini yemek için eve geliyor ( hasretime dayanamıyor bebeğim benim😙 ) ama ana yemek tarzı da yemek istemiyor. Ben de zaten o geldiğinde uyandığım için birlikte kahvaltı yapıyoruz. Bu yüzden doyurucu şeyler yapmaya özen gösteriyorum. 
Her yiyenin fazlasıyla beğendiği bu omleti siz ister sade yapın, ister jambon veya salam koyun, ister kaşar peyniri ister beyaz peynir koyun. Hepsi de çok güzel oluyor. Ben bugün salam ve kaşar peynirli yaptım. Normalde bu ölçü 6 kişilik ama bugün biz eşimle ikimiz hepsini yedik..! 😂



MALZEMELER

▪ 6 yumurta
▪ 4 yemek kaşığı süt
▪ 1 silme çay kaşığı kabartma tozu
▪ Yarım çay kaşığı pulbiber
▪ Yarım çay kaşığı karabiber
▪ 1 silme çay kaşığı tuz
▪ 1 çay kaşığı çörek otu
▪ 1 silme yemek kaşığı tereyağı
▪ Arasına şerit şerit kesilmiş salam, jambon, ince ince kesilmiş kaşar peyniri veya istediğiniz malzeme. (Sade de yapabilirsiniz.)

YAPILIŞI

Tereyağını tavaya alın. Yumurta, süt, kabartma tozu, çörek otu, pulbiber, karabiber ve tuzu çırpın. Yağlı ve kızgın tavaya karışımın yarısından fazlasını dökün, tavanın kapağını kapatıp pişirin. Arasına dilediğiniz gibi, salam, jambon, peynir çeşitleri koyup karışımın diğer kalan kısmınını da üstüne dökün ve tekrar kapağı kapatıp pişirin. 
Afiyet olsun..👌



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder