16 Ocak 2017 Pazartesi

Max Factor False Lash Epic | Mervia's World

En son bazı bloggerların öve öve bitiremediği Maybelline'nin Lash Sensational rimelini alma gafletinde bulunmuştum. Temizlerken o kadar zorlandım ki (zamk gibi yapıştı resmen) en fazla 4-5 kez kullanabildim. Maybelline' nin hiçbir rimelini sevemedim nedense..

Ben yine favori iki rimelim olan Max Factor False Lash Effect ve Loreal Manga'dan birini almak üzere Watsons'a gitmiştim ki Max Factor'un son çıkan rimeli False Lash Epic'i gördüm 👇


 Satış temsilcisi arkadaş bu rimeli öyle bir övdü ki -bu fırça dünyada ilk, benim kirpiklerimde de bu var (ki cidden güzel duruyordu) kullanın asla vazgeçemezsiniz- filan derken arkadaşımla bu ürünü denemeye karar verdik 🎀



Evet fırçası cidden çok farklı. Plastik sert bir fırçası var klasik false lash effect gibi ama bunun farkı: düz bir fırça değil elips şeklinde ve ucunda bir top var. Bu sayede en küçük kirpikler dahil tüm kirpiklere hakim olup tek tek ayırıyor. Ancak dolgunlaştırmada zayıf kalmış. İlk katta çok bir etkisi yok ama birkaç kat sürünce gerçekten çok güzel ayırıp uzatıyor. Fırçası sayesinde alt kirpiklere de çok rahat uygulanabiliyor. Rengi de oldukça koyu bir siyah bu arada bence önemli bir detay. Gün içinde akma ya da dökülme yapmadı ve kolay temizlenebiliyor.

Birkaç haftadır kullanıyorum ve memnunum. Watsons'tan 30 TL civarı bir fiyata almıştım, şu an ne kadar hiç bilmiyorum.

Sevgiyle kalın 😗👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder