29 Kasım 2016 Salı

Yves Rocher Comme une Evidence EDP | Mervia's World

Yves Rocher'in bence en iyi parfümü. Canım parfümüm ❤ Kokladıkça koklayası geliyor insanın. Şu an yine kokluyorum. Ohh mis :) 👇


Birkaç ay önce beklenmedik bir anda tanıştık kendisiyle. Başka ürünler almak için girmiştim mağazaya. Ben Edirne'de yaşıyorum ve buraya alışveriş için sürekli Bulgar ve Yunanlar geliyor. Baktım yerlisi yabancısı her gelen bu parfümü alıyor çıkıyor. O sıralar tam da yeni bir parfüm arayışındaydım. Bütün parfümleri denedim. En son bir elime bunu ve bunun bir de intense olanı var onu da diğer elime sıktım ve mağazadan çıktım. Gezinirken de sürekli kokluyorum tabi 😄 Evidence olan gittikçe güzelleşti ama intense olan şekerli olduğu için beni baydı. Birkaç saat sonra kararımı verdim ve mağazaya geri döndüm. Satış danışmanı da bu parfümün ödüllü bir parfüm olduğunu ve çok iyi bir seçim yaptığımı söyleyince hemen satın aldım. 😍

Bu güzel parfümün bitkisel içeriğinde menekşe, inci çiçeği, gül, yasemin ve paçuli bulunuyor. Çiçeksi ve hafif odunsu kokusuyla çok zarif, romantik ve çekici bir koku. Kesinlikle baymıyor.

Benim kullandığım EDP olduğu halde çok kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef, ancak siz de benim gibi kokusunu çok beğenirseniz gülü seven dikenine katlanır misali bir kere tazelemek sizin için çok da sorun olmaz ⚘😊

Ben 50 ml'lik olanını 105 TL'ye almıştım, ancak kampanyalarda daha düşük fiyatlara denk gelebilirsiniz.

Sevgiyle kalın 😚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder